ارشانارشان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پسر زمستونی من

جشن تولد یه پسر یک ساله(با تم آدم برفی)

1391/2/17 20:30
نویسنده : مامان
797 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزکم من و بابایی با کمک مامان بزرگا و خاله و دایی و عمو ها و بابا بزرگ شما 11 اسفند خونه مامان ژاله اینا تولد گرفتیم.

اینا یه سری از تزیینات تولد که من براتون همه رو درست کردم و خاله زحمت چاپشونو کشید و عمو آرشم نصبشون کرد.


اینم میز قبل شام که بیسکویت برفی ها رو هم من درست کردم

اینم میز شام که مامان محبوبه زحمت غذاهارو کشیدن

اینم کیک ارشان

اینا هم گیفتایی که شما به مهمونا دادین شامل تقویم برا همه خانواده ها و برا پسر کوچولو ها توپ و برا پسرای یه کم بزرگتر استیکر بن تن و برا یه دختر خانوم گل سر

نونه ی تقویم قبل از چاپ


اینم شاسی عکسی که عکس ماهانه ات تو این یه سال 


روی اینم مهمونا یادگاری نوشتن(که الان عکسش و ندارم)

اینم فلش راهنمایی به سمت تولد

اینم کارتیه که مامان برات درست کرد و روش بابابایی برات حرفای خوشگل نوشت و با کادویی بهت دادیم

.

.

.

.

.

.

و در آخر یه پسر یه ساله


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مونایی
18 اردیبهشت 91 16:30
مبارک باشه تولد پسر کوچولوی زمستونی .